poniedziałek, 28 lipca 2014

zmieniamy kierunek <--- --->

hej
witam
dzien dobry
to ja Helena (jak poważnie to brzmi xd ), chce wam powiedzieć i zapytać co o tym sądzicie a mianowicie zmianie bloga na troche inny ponieważ jak zauważyliście posty są mniej wiecej co miesiąc nie wiem sama dlaczego mysle ze dlatego ze po prostu nie nadajemy się a prznajmniej ja do bloga kosmetycznego, miło mi się czyta i oglada takie blogi i tez chcialam cos takiego zrobic no ale nie nadaje sie, nie wyszło, trzy razy nie dziekujemy, nie jestem taką typową "urodowa blogerka".

Jestem zupełnie inna lubie robić rożne szalone rzeczy, kraść coca cole z KFC (jaki ze mnie złodziej łohoho), chodzic za ochronierzem w sephorze, wygłupiac się z moją najukochańszą Alusią, rzucać balonami z woda w ludzi xd a nie pisać bloga o tym co kupiłam w rossmanie ;/. Sama nie wiem moze troche sie zmieniłam przez ten rok przez moją psychinczną szkołe. Pierwszy raz pisze tu to co mysle a nie co kupiłam w rossmanie :\ mam nadzieje ze mnie zrozumiecie moze troche i zaakceptujecie ta decyzje.

ZAPRASZAM wszystkich nowych czytelników na bloga! chciałabym tu wstawiać różne nasze przygody, vlogi, jakies wygłupy po prostu taki luzny blog w którym bedziemy czuc sie dobrze i my i wy, na którego bedzie mogli zagladnąc i sie posmiac.


POLECAM MAGDA GESSLER, do następnego paaa


                                                                    Co o tym sądzicie ?

piątek, 6 czerwca 2014

Biżuteria KikuMiku

Hej kochani!

Ostatnio zrobiłyśmy zakupy na stronie KikuMiku KLIK jest to wspaniała strona z ręcznie robioną biżuterią w nie drogich cenach. Kupiłyśmy tam bardzo dużo rzeczy ale było naprawdę warto bo są po prostu prześliczne. Z tego co wiemy sklep jest również w Krakowie na placu na Kazimierzu :) Naprawdę polecamy sklep KikuMiku. 

 Zapraszamy do obejrzenia filmiku ;)



Tutaj facebook Kiku Miku: klik


Do zobaczenia w następnym poście papa :*

poniedziałek, 2 czerwca 2014

life

Hej kochani!

U mnie nic ciekawego nie słychać dlatego rzadko pisze cały czas muszę poprawiać oceny bo są dosyć kiepskie i do tego zmieniam szkołe mam różne egzaminy i czekam na wyniki.

Na dzień dziecka  dostałam nowy komputer i teraz łatwiej będzie mi kręcić, montować filmy i przerabiać zdjęcia na bloga. piszcie na dole czy chcecie jakiś DIY czy może filmik o gotowaniu a my na pewno to nakręcimy!


Taki krótki post :)

Buziaki Hela ;*

wtorek, 29 kwietnia 2014

Haul kwiecień, tangle teezer w polsce !!

        Hej dziś mam dla was haul kwietniowy, będzie troche rzeczy z przecen z rossmanna i inne,
zapraszam :) 


                                 
 
Myśle że teraz na przecanach w rossmannie warto kupić maskary są naprawde bardzo tanie 
Pierwsza z maybelline "the colossal go extreme volum" kosztowała 17,33 zł z 33. Świetnie wydłuża i pogrubia rzęsy  
Druga z meybelline "the falsies father-look volum" 19 zł z 39. Świetnie rozdziela rzęsy 
 No i trzecia z vibo myśle że naprawde warto kupić na spróbowanie bo po przecenie kosztuje ok. 5 zł.

                             

Z tk maxx zgarnełam roll-on rozświetlający pod oczy.

                             

                             

No i w końcu TANGLE TEEZER ! Kupiłam go w polsce za 38zł wydaje mi sie że wszedł na polski rynek, jeżeli macie drogerie firlit to tam właśnie jest możecie szukać też w sklepach z artykułami fryzjerskimi, jeśli bedziecie chciały recenzje tej szczotki piszcie na dole.

                            

Eyeliner z maybelline teraz na promocji możecie kupić go w bardzo fajnej cenie.

                           

                           
Następna rzecz to szminka z carmex, jest zwykła szminka pomieszana z carmexem.


                          
                       
                             
                             

No i ostatnią rzeczą jest szminka i peelingi którą sama zrobiłam, jeśli chcecie osobny post piszcie na dole.

Jeżeli chcecie osbne posty o tych rzeczach piszcie na dole a ja postaram się je zrobić.



    Buziaki Hela 

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Propozycje na wielkanocne prezenty

Hej !
Wielkanoc już niedługo! Uwielbiam Wielkanoc w tym okresie wszystko budzi sie do życia jest coraz cieplej i bliżej do wakacji :). Rozpoczynamy  serię filmów i postów wielkanocnych ! :). Dziś mamy dla was pierwszy filmik z pomysłami na prezenty wielkanocne dla przyjaciół lub rodziny. Zapraszamy do oglądania :)


Lubicie Wielkanoc ? Jak ją spędzacie?

xoxo Hela <3

wtorek, 18 marca 2014

Mini Haul

Hej tu Hela
W tym tygodniu mam dużo nauki, 3 sprawdziany i masę kartkówek wiec post jest trochę pózniej. Jak zwykle nic ciekawego się u mnie nie dzieje. Myśle nad jakimś tematycznym postem np. Tmi tag lub tag o mnie jeśli chcecie taki post i macie jakies propozycje piszcie w komentarzach. Mam dziś dla was mini Haul z ostatnich dwóch tygodni

To drzewko na biżuterię kupiłam za 10 zł w... biedronce ! Powiem wam ze byłam naprawdę zaskoczona ze taka w sumie ładną rzecz kupie w biedronce 

Ten organizer na szminki rownież kupiłam w biedronce za 10 zł
Kolejnymi produktami są szminki z essence kosztują 9,99 zł
1. Nr 12 blush my lips
2. Nr 13 love me 

Kolejna rzecz to color tattoo z maybelline w odcieniu 45 infinite white kupiłam go w naturze na przecenie za 16 zł z 20


Następna rzecz to róż z Bell kupiłam go rownież na przecenie w naturze za ok. 6zł


Puder z Rimmel stay matte bardzo polecany wiec postanowiłam go kupić jeszcze go nie używałam bo kończę mój puder z sephory

Pędzelek do blendowania z essence za 5,99 narazie sprawdza sie dobrze.

Ostatni produkt to jedwab do włosów z CHI jest to moja druga buteleczka. Ja uwielbiam jedwaby (jedwabie?) moje włosy są po nich bardzo miękkie i takie sypkie kupiłam go za ok. 10 zł

Mam nadzieje ze post sie spodobał <3

Prosze o propozycje na posty w komentarzach. 

               Xoxo Hela 

sobota, 8 marca 2014

OOTD- dzień kobiet❤️/ Hela

Hej! 
Dziś mam dla was troche spóźnione ootd na dzień kobiet. 
Ta ciemnowłosa niewiasta na filmie to moja kuzynka jej blog Klik
Zapraszam do oglądania :) 

Pozdrawiamy Pinkusiowe <3